Ефективність копінг-стратегій вчителя як прояву його особистісного потенціалу
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.17.136113Анотація
У статті наведено дослідження копінг-поведінки вчителів. Розкривається сутність поняття “копінг”, яке включає певні соціально-психологічні та індивідуально-особистісні детермінанти. Виділяються основні характеристики феномена, який досліджується: функції копінгу, копінг-механізми, копінг-стратегії та копінг-ресурси. Розглядаються етапи копінг-поведінки, а також виділяються типи прояву копінг-стратегій. Виконується аналіз наукових психологічних досліджень з даної проблеми, на основі якого створений алгоритм копінг-поведінки. Досліджуються фактори, які сприяють ефективності копінг-поведінки. Визначаються пасивні копінг-стратегії, створюється алгоритм неефективного копінгу. Виділяються психологічні особливості копінг-поведінки вчителів. Встановлюються особистісно-професійні характеристики, які впливають на ефективність копінг-поведінки вчителів. Проводиться дослідження індивідуальних копінг-стратегій вчителів та їх роль в розвитку особистісного потенціалу педагогів
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.