Діалог в освіті вчителів — спроба реалізації ідеї

Автор(и)

  • Д. Янковска
  • Д. Янковська
  • D. Yankovska D.

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2008.13.136046

Анотація

У статті пропонуємо задуматися над потребами і можливостями існування діалогу в освіті, особливо - академічній освіті вчителів. Нами прийнята позиція герменевтики: діалог - це умова поглибленого розуміння самого себе “в світі”, “серед Інших”. Перспектива герменевтики вказує на значення і складність проблематики діалогу для міркувань над вихованням. Приходимо до усвідомлення, що визначення діалогу як методу комунікації в плані питання - відповідь, або ж способу переговорів для вирішення або ліквідації конфліктів приводить до його редукції. Герменевтика розуміє діалог не як форму мовного спілкування, а як спосіб сумісного буття людей. За Мартіном Бубером, діалог є зустріч двох людей без посередників і з приводу Іншого. Найважливішою характеристикою діалогу є взаємна спрямованість внутрішньої дії. Двоє, що беруть участь в діалозі, повинні бути звернені один до одного.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-30

Номер

Розділ

Статті