Школа для дітей з порушеннями мови
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2008.13.136038Анотація
Учні з порушеннями мови знаходяться в особливо складній ситуації в школі, так як мова є основним засобом взаємодії в аудиторії, сприймається як інструмент для обміну цінностями та інформацією. Всі фізичні, емоційні і соціальні аспекти людського існування залежать від навичок спілкування в соціумі. Підраховано, що близько 30% дошкільних і молодших школярів страждають від деяких форм порушення мови. Результатом є складні психологічні та соціальні проблеми, які, з одного боку, порушують процес взаємодії з учителями, а з іншого, а з іншого, створює несприятливі соціально-метричні ситуації або порушення в сферу суспільних відносин. Більш того, вони порушують сфері емоцій і почуттів, які можуть бути частково обумовлені вище несприятливої соціальної ситуації. Крім того, вони перешкоджають процесу взаємодії з однолітками. Обмежені можливості спілкування з навколишнім середовищем створюють комунікативний бар'єр, який негативно впливає на почуття безпеки і довіри до інших людей у дітей. У статті розглядаються різні підходи до вирішення проблеми.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.