Влияние тревожности и уровня школьной мотивации на уровень дезадаптации учеников средней школы
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2010.16.136189Аннотация
В статье рассматривается актуальная проблема дезадаптации учеников в условиях перехода к средней школе. Особенное внимание мы уделили школьной дезадаптации учеников. Более широко и тщательным образом рассмотрели два фактора, которые наиболее способствуют ухудшению школьного поведения и нарушениям в учебе, способствуют конфликтам в школьных отношениях между учениками и учителями. Также в статье приведены разработаные нами рекомендации относительно учеников, у которых наблюдается наиболее высокий уровень школьной дезадаптации.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.