Эффективность дидактического метода Хорошего начала на уроках музыки с учащимися специальных школ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2008.13.136041Аннотация
Автор представляет французский метод, который называется Метод Хорошего начала, примененный в Польше Б. Богдановичем. Показана его эффективность и дидактические возможности на примере специального тестирования учащихся специальной школы во время уроков музыки. Целью тестирования было определение влияния музыки на уроках, проводимых с использованием GSM на оптико-слухо-моторной координации развития нескольких детей-инвалидов. Этот метод может быть использован при обучении детей с соответствующими нарушениями психо-моторного развития.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.