Professional frustrations in the context of competitive pedagogue personality formation
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.17.136115Abstract
Theoretical analysis of professional frustration problem reveals the specifics of emotional tension in the teacher’s professional activity. Functions and tense factors uncovering in pedagogical activity concretizes the main emotional and behavior reactions which appear in cases of emergency. Situational approach to the frustration classification in pedagogical activity creates an opportunity in determining the contents of emotional reactions in the sphere of professional cooperation. Stereotypy characteristics of frustration behavior are expressed in reduction of psychic process stability, confusion and loss of control; they concretize conditions of pedagogical deformations rise.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.