Вплив тривожності та рівня шкільної мотивації на дезадаптацію учнів середньої школи
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2010.16.136189Анотація
В статті розглядається актуальна проблема дезадаптації учнів в умовах переходу до середньої школи.
Особливу увагу ми приділили шкільній дезадаптації учнів. Більш широко та ретельно розглянули два фактори, які найбільш впливають погіршенню шкільної поведінки та порушенням у навчанні, впливають конфліктам у шкільних відносинах між учнями та вчителями. Також в статті приведені розроблені нами рекомендації стосовно учнів, у яких спостерігається найбільш високий рівень шкільної дезадаптації.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.