Вплив тривожності та рівня шкільної мотивації на дезадаптацію учнів середньої школи

Автор(и)

  • D. А. Krizkaya

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2010.16.136189

Анотація

В статті розглядається актуальна проблема дезадаптації учнів в умовах пе­реходу до середньої школи.

Особливу увагу ми приділили шкільній дезадаптації учнів. Більш широко та ретельно розглянули два фактори, які найбільш впливають погіршенню шкільної поведінки та порушенням у навчанні, впливають конфліктам у шкільних відносинах між учнями та вчителями. Також в статті приведені розроблені нами рекомендації стосовно учнів, у яких спостерігається най­більш високий рівень шкільної дезадаптації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-12-21

Номер

Розділ

Статті