Професійні фрустрації в контексті становлення особистості конкурентоспроможного педагога

Автор(и)

  • В. В. Олійник
  • В. В. Олейник
  • V. V Oliynyk

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.17.136115

Анотація

Проведений теоретичний аналіз проблеми професійних фрустрацій педагога розкриває специфіку емоційної напруженості його професійної діяльності. Розкриття функцій та стрес-факторів педагогічної діяльності конкретизує основні емоційні та поведінкові реакції педагогів, які виникають за умов дії особливих обставин критичної ситуації. Ситуаційний підхід класифіка­ції фрустраторів педагогічної діяльності дає змогу визначити зміст емоціогенних реакцій у сфері професійної взаємодії. Характеристики стереотип­ності та ригідності фрустраційної поведінки, що виражається у зниженні стійкості психічних процесів, розгубленості та втраті контролю, деталізу­ють умови виникнення професійних деформацій педагогів 

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-31

Номер

Розділ

Статті