Ефективність дидактичного методу Гарного початку на уроках музики з учнями спеціальних шкіл

Автор(и)

  • Ja. Uchyla-Zroski

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2008.13.136041

Анотація

Автор представляє французький метод, який називається Метод Гарного початку, застосований у Польщі Б. Богдановичем. Показана його ефективність і дидактичні можливості на прикладі спеціального тестування учнів спеціальної школи під час уроків музики. Метою тестування було визначення впливу музики на уроках, що проводяться з використанням GSM на оптико-слухо-моторної координації розвитку декількох дітей-інвалідів. Цей метод може бути використаний при навчанні дітей з відповідними порушеннями психо-моторного розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-30

Номер

Розділ

Статті