Школа для дітей з порушеннями мови

Автор(и)

  • Skorek Ewa M. Tarkowski Zb.
  • Скорік Є. М. Тарковський З.
  • Скорик Е. М. Тарковский З.

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2008.13.136038

Анотація

Учні з порушеннями мови знаходяться в особливо складній ситуації в школі, так як мова є основним засобом взаємодії в аудиторії, сприймається як інструмент для обміну цінностями та інформацією. Всі фізичні, емоційні і соціальні аспекти людського існування залежать від навичок спілкування в соціумі. Підраховано, що близько 30% дошкільних і молодших школярів страждають від деяких форм порушення мови. Результатом є складні психологічні та соціальні проблеми, які, з одного боку, порушують процес взаємодії з учителями, а з іншого, а з іншого, створює несприятливі соціально-метричні ситуації або порушення в сферу суспільних відносин. Більш того, вони порушують сфері емоцій і почуттів, які можуть бути частково обумовлені вище несприятливої соціальної ситуації. Крім того, вони перешкоджають процесу взаємодії з однолітками. Обмежені можливості спілкування з навколишнім середовищем створюють комунікативний бар'єр, який негативно впливає на почуття безпеки і довіри до інших людей у дітей. У статті розглядаються різні підходи до вирішення проблеми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-30

Номер

Розділ

Статті