Особливості комунікативної взаємодії підлітків з розумовою відсталістю в освітньому просторі

Автор(и)

  • О. І. Проскурняк

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2011.7.135275

Анотація

У статті доводиться актуальність досліджуваної проблеми, що визначається порушеннями розвитку пізнавальної та емоційно-вольової сфери розумово відсталих підлітків; аналізуються дослідження учених з проблеми, поняття «комунікативна діяльність», «комунікативність», «комунікативна взаємо­дія», особливості комунікативної взаємодії підлітків в освітньому середови­щі; окреслюються напрями розвитку комунікативної взаємодії підлітків з розумовою відсталістю.

Біографія автора

О. І. Проскурняк

Proskurnyak О. I.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-06-19

Номер

Розділ

Статті