ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ СТРАХІВ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • Г. Б. Соколова Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2%20(32).135113

Ключові слова:

діти старшого дошкільного віку, емоційний розвиток, страхи

Анотація

У статті представлено аналіз загальної та спеціальної літератури з проблеми емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку. На основі отриманих з літературних джерел даних складена періодизація емоційних новоутворень в аспекті прояву дитячих страхів і тривожності. Так само виділений список страхів, які десяти найбільш часто зустрічаються на даному віковому етапі.

Біографія автора

Г. Б. Соколова, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського

Sokolova A. B.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-26

Номер

Розділ

Статті