ФОРМУВАННЯ УСТАНОВКИ ДО ЛЕСТОЩІВ У ДІЛОВИХ МІЖОСОБИСТІСНИХ ВІДНОСИНАХ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2016.1%20(39).134064Ключові слова:
лестощі, установка на лестощі, міжособистісне ділове спілкування, система організаційного управління, емоціїАнотація
Феномен лестощів розглядається як один з поширених способів впливу в процесі ділового міжособистісного спілкування. Встановлено, що використання лестощів призводить до формування установки на лестощі за допомогою зміни поглядів, відносин, мотивів і станів реципієнта і деформації ділових відносин. Розкрито роль емоцій у формуванні установки на лестощі і особливості впливу установки на самооцінку. Показано, що використання лестощів в ділових відносинах сприяє на існуючу систему організаційного управління. Відзначено, що формування емоційної культури спілкування і вдосконалення системи управління є ефективними підходами для попередження прояву феномена лестощів.
Посилання
Andreeva G. M. (2003) Sotsialnaya psihologiya [Social psychology]. Moskva: Aspekt Press [in Russian].
Dal V. I. (1994) Tolkovyiy slovar velikorusskogo yazyika [Explanatory dictionary of great Russian language]. Moskva: Progress, Univers [in Russian].
Osipov G. V. (Eds.) (2001) Istoriya sotsiologii v Zapadnoy Evrope i SShA [History of sociology in Western Europe and the USA]. Moskva: NORMA [in Russian].
Kolot S. O. (2013) Ustanovka yak sistemoutvoryuyuchiy faktor emotsiynoei roboti [Attitude as a system-forming factor of emotional work]. VIsnik Odeskogo natsionalnogo universitetu im. I. I. Mechnikova. «Psihologiya». — Bulletin of the Odessa national University named after I. I. Mechnikov. «Psychology», V. 18, I. 23, 136–142.
Kurilkina M. A. (2009) Struktura i funktsii fenomena lesti [Structure and function of the phenomenon of flattery]. Vestnik universiteta — Bulletin of the University, 18, 67–69 [in Russian].
Laroshfuko F. (1993) Maksimyi i moralnyie razmyishleniya [Maxims and moral reflections]. [E. L. Linetskoy, Trans]. — Moskva: Nauka [in Russian].
Makiavelli N. (2001) Gosudar: Sochineniya [The Emperor: Essays]. — Harkov: Folio [in Ukranian].
Monten M. Vol. I. at al. (1992) Opyityi [Experiments]. Vols 1–3. Moskva: Golos [in Russian].
Shibutani T. (2002) Sotsialnaya psihologiya [Social psychology]. Moskva: Feniks [in Russian].
Ekman P. D. (1999) Psihologiya lzhi [The psychology of lies] Saint Petersburg: Piter [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.