Мотивація успіху та мотивація запобігання невдач у структурі креативності особистості школяра

Автор(и)

  • М. В. Саврасов
  • М. В. Саврасов
  • M. V. Savrasov

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.17.136082

Анотація

Це дослідження присвячене вивченню зв’язків між проявами мотивації успіху та мотивації запобігання невдачам із креативністю як особистіс-ною особливістю школяра. Креативність розглядається за допомогою ка­тегоріального апарату та феноменології здібностей. Як інструменти вико­ристовуються методики Торренса, Медніка, Елерс. Отримані результати створюють підстави для розгляду мотивації як диференціального чинника креативності у навчальній діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-30

Номер

Розділ

Статті