Мотивация успеха и мотивация избегания неудачи в структуре креативности школьника
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.17.136082Аннотация
Данное исследование посвящено изучению связей между проявлениями мотивации успеха и мотивации избегания неудачи с креативностью как личностной особенностью школьника. Креативность рассматривается с использованием категориального аппарата и феноменологии способностей. В качестве инструментов используются методики Торренса, Медника, Элерс. Полученные результаты создают основы для рассмотрения мотивации в качестве дифференциального детерминанта креативности учебной деятельности.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.