Психолого-організаційні умови психологічної технології проектування освітнього простору особистості

Автор(и)

  • Т. В. Ткач

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2011.2.135296

Анотація

У статті розроблено психолого-педагогічну технологію проектування освіт­нього простору особистості з метою забезпечення розвитку й самореалізації особистості у різних типах освітніх інституцій. Проектування освітнього простору передбачає побудову освітньої практики, яка розвивається разом з освітніми технологіями, формами і засобами освітньої діяльності, розви­ваючих освітніх процесів, які створюють оптимальні умови становлення людини як суб’єкта освітньої діяльності.

Біографія автора

Т. В. Ткач

Tkach T. V.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-04-03

Номер

Розділ

Статті