Психолого-организационные условия психологической технологии проектирования образовательного пространства личности
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2011.2.135296Аннотация
В статье разработана психолого-педагогическая технология проектирования образовательного пространства личности с целью обеспечения развития и самореализации личности в разных типах образовательных институций. Проектирование образовательного пространства предусматривает построение образовательной практики, которая развивается вместе с образовательными технологиями, формами и средствами образовательной деятельности, развивающих образовательных процессов, которые создают оптимальные условия становления человека как субъекта образовательной деятельности.Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.