ДО ПИТАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК УМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

Автор(и)

  • О. Б. Мельничук Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2016.1%20(39).134076

Ключові слова:

професійний інтелект, професійний інтелект майбутніх фахівців соціальної сфери, умови становлення професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери, пізнавальна культура, стиль інформаційного засвоєння

Анотація

У статті проаналізовано зміст та особливості прояву пізнавальної культури як умови становлення професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери, визначено засади розвитку пізнавальної культури в процесі професійної підготовки.

Біографія автора

О. Б. Мельничук, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Melnychuk O. B.

Посилання

Ananev, B. G. (1981). Pedagogical offers modern psychology. Readings on developmental and educational psychology. The works of Soviet psychologists period 1946–1980 gg. I. P. Iljasov; MGU im. M. V. Lomonosova. Moscow.

Verbitsky, A. A. (1991). Aktivnoe obuchenie v vysshej shkole: kontekstnyj podhod [Active learning in higher education : the contextual approach]. Moscow: Vysshaja shkola [in Russian].

Verbitsky, A. A. & Platonovа, T. A. (1986). Formirovanie poznavatelnoj i professionalnoj motivacii studentov [Formation of informative and professional motivation of students]. Moscow: Vysshaja shkola [in Russian].

Druzhinin, V. N. (2004). Jeksperimentalnaja psihologija [Experimental psychology]. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].

Ivlieva, I. A. (1997). Requirements criterial unit evaluating the quality of training. Continuous multi-level vocational education. X. Bernarchik; Sankt-Peterburg: IPTO.

Ichalova, M. H. (2004). Poznavatelnaja kultura i religioznoe soznanie: aspekty vzaimosvjazi [Cognitive culture and religious consciousness : aspects of the relationship]. Candidate’s thesis. Makhachkala [in Russian].

Melnychuk, O. B. (2014). Piznavalna kultura vuzu jak umova stanovlennja profesijnogo intelektu majbutnih fahivciv z socialnoi roboty [Cognitive culture of the university as a condition of becoming a professional intelligence future experts in social work]. Actual Problems of Reforming education and education in Ukraine. Abstracts of scientific works of participants of the international scientific conference ’14: Mizhnarodna naukovo-praktychna konferencija (25–26 kvitnja 2014 roku) — International Scientific Conference (25–26 April 2014). (pp. 20–23). Lviv: GO «Lvivska pedagogichna spilnota» [Ukrainian].

Nysbett, P. (2013). Chto takoe intellekt i kak ego razvivat: Rol obrazovanija i tradicij [What is intelligence and how to develop it: The role of education and tradition]. Moscow: Alpina non-fikshn [in Russian].

Orlov, Y. М., Tvorogova, N. D. & Shkurkin, V. I. (1988). Stimulirovanie pobuzhdenija k ucheniju [Encouraging motivation to learning]. Moscow: Mosk. gos. med. in-t im. I. M. Sechenova [in Russian].

Povyakel, N. I. (2003). Profesiogenez samoreguljacii’ myslennja praktychnogo psyhologa [Profesiohenez self thinking Psychologist]. Kiev: NPU im. M. P. Dragomanova [Ukrainian].

Sergienko, A. A. (2011). Osoblyvosti formuvannja piznavalnoi kultury starshoklasnykiv — liceistiv v umovah socializacijnogo prostoru suchasnogo liceju [Features of formation of cognitive culture seniors — high school pupils in the conditions of modern socialization space

Lyceum]. Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka — Bulletin LTSNU, 2, 15 (226), 119–127 [Ukrainian].

Fetiskin, N. P., Kozlov, V. V., & Manuli, G. M. (2002). Socialno-psihologicheskaja diagnostika razvitija lichnosti i malyh grupp [Socio-psychological diagnosis of personality development and small groups]. Moscow: Izd-vo Instituta Psihoterapii [in Russian].

Yasvin, V. A. (2001). Obrazovatel’naja sreda: ot modelirovanija k proektirovaniju [Educational environment : from modeling to design]. Moscow: Smysl [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-26

Номер

Розділ

Статті