Роль индивидуального имиджа в социальных коммуникациях
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2010.4.136213Аннотация
В статье рассматривается проблема возникновения такого специфического феномена социального поведения как индивидуальный имидж и его роль в социальных коммуникациях. Автор предлагает теоретическую модель, поясняющую, каким именно образом связаны различные стороны индивидуального имиджа, его типы и характеристики с различными психосоциальными процессами и феноменами. Утверждается, что имиджевое поведение свойственно абсолютному большинству людей, ведущих активную социальную жизнь, и описываются социально-психологические функции имиджа. В статье дана общая классификация имиджей с точки зрения стереотипов социального поведения, на которых они базируются.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.