Психологические основы развития преподавателя вуз как личности и профессионала
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.6.136158Аннотация
В новых социально-экономических условиях проблема профессионализма требует комплексного научно обоснованного теоретико-методологического и практического решения. Профессионализм педагога становится центральным объектом государственной политики, которая выражается в социальном заказе готовить педагога высокого уровня, активно способствующего реализации образовательных проектов национального масштаба. В связи с этим психологический анализ профессиональной деятельности играет важную роль для оптимальной ее организации.Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.