ФОРМУВАННЯ ОЗНАК ТА ОЦІНКА СТУПЕНЮ РОЗВИТКУ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Н. В. Гуртовенко Уманський медичний коледж, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.3(33).135232

Ключові слова:

готовність, професійна діяльність, особистість, педагог, професійні якості

Анотація

У педагогіці сукупність професійно зумовлених вимог до вчителя визначається готовністю до педагогічної діяльності. Явище готовності становить предмет вивчення як педагогів, так і психологів. Педагогічна діяльність, як відомо, належить до так званих соціологічних видів праці, де спілкування розглядається як професійно значуща, стрижнева сторона. Особливою інтегральною характеристикою педагогічного спілкування, в якому в чіткому вигляді виявляються морально-світоглядні настанови педагога, є спрямованість його особистості та рівень комунікативності.

Біографія автора

Н. В. Гуртовенко, Уманський медичний коледж

Gurtovenko N. V.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-09-27

Номер

Розділ

Статті