ФОРМИРОВАНИЕ ПРИЗНАКОВ И ОЦЕНКА СТЕПЕНИ РАЗВИТИЯ ГОТОВНОСТИ К ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.3(33).135232Ключевые слова:
готовность, профессиональная деятельность, личность, педагог, профессиональные качестваАннотация
В педагогике совокупность профессионально обусловленных требований к учителю определяется готовностью к педагогической деятельности. Явление готовности составляет предмет изучения как педагогов, так и психологов. Педагогическая деятельность, как известно, относится к так называемым социологическим видам труда, где общение рассматривается как профессионально значимое, стержневая сторона. Особой интегральной характеристикой педагогического общения, в которой в четком виде оказываются морально-мировоззренческие наставления педагога, является направленность его личности и уровень коммуникативности.Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.