ОСОБЕННОСТИ РАЗВИТИЯ ЭМОЦИОНАЛЬНОГО КОМПОНЕНТА ЧУТКОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.1%20(31).135042Ключевые слова:
чуткость, будущий учитель, структура чуткости будущего учителя, эмпатийность, доброжелательность, принятие другихАннотация
Статья посвящена изучению проблемы чуткости будущего учителя. Феномен чуткости рассматривается как профессионально значимое качество педагога, которое имеет трехкомпонентную структуру (когнитивная, эмоциональная, поведенческая составляющие). Представлены результаты экспериментального исследования эмоционального компонента чуткости будущего учителя, имеющего проявления в показателях эмпатии, доброжелательности, принятия других.
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.