ТРИВОГА ЯК ФАКТОР РЕАЛІЗАЦІЇ ПСИХІЧНИХ ФУНКЦІЙ ОСОБИСТІСНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМИ РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Н. О. Макарчук Національна академія педагогічних наук України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2%20(32).135100

Ключові слова:

особистісна саморегуляція, підлітковий вік, порушення розумового розвитку, тривога, тривожність

Анотація

В статті здійснено теоретичний аналіз проблеми особистісних засобів регуляції підлітків з порушеннями розумового розвитку та виявлено специфіку функціонування тривоги в якості психічного стану, стратегії поведінки та особистісної властивості. Представлено результати емпіричного дослідження тривожності підлітків з порушеннями розумового розвитку та описано специфіку її функціонування в якості засобу саморегуляції.

Біографія автора

Н. О. Макарчук, Національна академія педагогічних наук України

Makarchuk N. А.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-28

Номер

Розділ

Статті