ОСОБЛИВОСТІ РЕГУЛЯЦІЙНОГО КОМПОНЕНТУ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ

Автор(и)

  • А. В. Замша Національна академія педагогічних наук України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2%20(32).135090

Ключові слова:

інтелектуальний потенціал, підлітки з порушеннями слуху, особистісна саморегуляція

Анотація

Представлено результати експериментального дослідження особливостей та стану сформованості регуляційного компоненту інтелектуального потенціалу підлітків з порушеннями слуху. Визначено, що підліткам з порушеннями слуху притаманна тенденція до більш уповільненого, порівняно з чуючими однолітками, розвитку здатності до загальної особистісної саморегуляції, що особливо проявляється з чотирнадцятирічного віку. Встановлено, що на рівні складових саморегуляції для підлітків з порушеннями слуху притаманно уповільнене формування здатності до оцінювання результатів власних дій, а також таких особистісних властивостей, як регулятивна гнучкість та самостійність.

Біографія автора

А. В. Замша, Національна академія педагогічних наук України

Zamsha A. V.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-26

Номер

Розділ

Статті