SOCIAL PERCEPTION AND CROSS-CULTURAL COMMUNICATION — PSYCHOLOGICAL ASPECTS
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2(32).135084Keywords:
cross-cultural psychology, cultural psychology, culture, data collection, Intercultural CommunicationAbstract
This article deals with the subject of cross-cultural psychology. It is discussed how a Cross-cultural study should be designed and presented or which factors may be considered in terms of the culture in order to obtain valid results. One should take into account the ethical problems of data collection, and also avoid the own ethnocentric or egocentric perception and thought patterns. These thought patterns are presented and discussed. In addition, the differences of cross-cultural psychology and cultural psychology are discussed. Further, the psychological implications of intercultural communication will be treated.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.