МАРКЕТИНГОВИЙ РЕСУРС ІННОВАЦІЙНИХ ЗМІН СУЧАСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2018.2(48).145635Ключові слова:
інноваційна діяльність, соціальний маркетинг, маркетингове управління соціальною роботою, соціальний ефект, маркетингові дослідження, фандрайзинг, соціальна реклама, РR‑технологіїАнотація
У статті соціальна робота розглядається як система, яка зазнає впливу законів функціонування в умовах ринкової конкуренції. Висвітлено сутність, цілі та особливості використання технології соціального маркетингу у вирішенні завдань сучасної соціальної роботи. Значну увагу приділено практичному застосуванню концепції маркетингу в соціальній роботі як можливості зустрічного задоволення інтересів виробників соціальних послуг, посередників, держави та клієнтів, забезпечення керованості процесом взаємодії учасників ринку соціальних послуг. Доведено, що інноваційність маркетингового супроводу соціальної роботи визначається можливостями його інструментів у визначенні мінливих потреб населення в соціальних послугах, організації процесу розробки інноваційних соціальних програм і послуг, в управлінні конкурентоспроможністю новацій у сфері соціального забезпечення.
Посилання
Dubinina, Ya.P., & Golonich, Ya. (2015). Vykorystannya marketynhovykh tekhnolohiy v suchasniy sotsialʹniy roboti [The use of marketing technologies in modern social work]: I Mezhdunarodnaia konferentsiia «Dni supervizii 2015» (16 veresnya 2015 roku) — first International Conference «Supervision days 2015». (pp. 92–96). Uzhhorod [in Ukrainian].
Dubinina, YA. P. (2015). Problemy efektyvnosti sotsialʹnoyi vzayemodiyi rehionalʹnykh rynkiv pratsi ta vyshchoyi osvity: sotsiolohichnyy aspekt [Problems of the Efficiency of Social Interaction of Regional Markets of Labor and Higher Education: Sociological Aspect]. Оdesa: OYUA [in Ukrainian].
Platonova, N. M., & Platonov, M. Yu. (2012). Innovatsii v sotsial’noy rabote [Innovations in Social Work]. M: Akademiya [in Russian].
Upravlinnya diyalʹnistyu sotsialʹnykh sluzhb: metod. posibnyk [N. Husak, N. Kabachenko, V. Nazaruk, K. Savchuk, O. Savchuk, L. Skoropada et al. (2013) [Management of the activities of social services: method. manual]. K. : K. I. S. [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.