Психолого-педагогічні підходи до процесу соціалізації обдарованих студентів вищого навчального закладу

Автор(и)

  • S. Furduy

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2010.11.136245

Анотація

У статі розкрито актуальну проблему соціалізації обдарованих студентів у вищому навчальному закладі; висвітлено підходи до дослідження обдаро­ваності, концепції, моделі, фактори, компоненти обдарованості, структуру обдарованої особистості. Проаналізовано складові та джерела соціалізації обдарованої молоді, розкрито суть феномена соціалізованості обдарованих студентів, окреслено її критерії, показники. Обґрунтовано модель і педаго­гічні умови успішної соціалізації обдарованих студентів 

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-06-26

Номер

Розділ

Статті