Роль індивідуального іміджу у соціальних комунікаціях

Автор(и)

  • А. О. Кононенко

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2010.4.136213

Анотація

У статті розглядається проблема виникнення такого специфічного феномену со­ціальної поведінки як індивідуальний імідж та його роль у соціальних комуніка­ціях. Автор пропонує теоретичну модель, що пояснює, яким саме чином пов’язані різні боки індивідуального іміджу, його типи та характеристики з психосоціаль-ними процесами та феноменами. Стверджується, що іміджева поведінка притаман­на більшості людей, та описуються соціально-психологічні функції іміджу. Дана загальна класифікація іміджів з точки зору стереотипів соціальної поведінки, на яких вони базуються.

Біографія автора

А. О. Кононенко

A. O. Kononenko

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-05-27

Номер

Розділ

Статті