Роль індивідуального іміджу у соціальних комунікаціях
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2010.4.136213Анотація
У статті розглядається проблема виникнення такого специфічного феномену соціальної поведінки як індивідуальний імідж та його роль у соціальних комунікаціях. Автор пропонує теоретичну модель, що пояснює, яким саме чином пов’язані різні боки індивідуального іміджу, його типи та характеристики з психосоціаль-ними процесами та феноменами. Стверджується, що іміджева поведінка притаманна більшості людей, та описуються соціально-психологічні функції іміджу. Дана загальна класифікація іміджів з точки зору стереотипів соціальної поведінки, на яких вони базуються.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.