Основні компоненти соціального середовища абітурієнтів, які вступають до ВНЗ

Автор(и)

  • N. V. Rodina

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2010.16.136193

Анотація

За допомогою анкетування досліджувалось соціальне середовище, у якому знаходяться абітурієнти, що вступають до ВНЗ. Було виявлено вісім компо­нент. Дві з них: «Сімейні традиції в отриманні вищої освіти» та «Багатодіт­ність батьківської сім’ї» — описували середовище, де відбувався розвиток досліджених. Останні шість: «Життєвий досвід», «Вплив гендеру й місця проживання», «Ступінь ризику не виправдати сподівань», «Батьківський вплив», «Когнітивний аспект інтересу до спеціальності», «Емоційний ас­пект інтересу до спеціальності», — давали характеристику актуальним ви­могам соціуму до досліджених.

##submission.downloads##

Опубліковано

2010-12-20

Номер

Розділ

Статті