Психологічні основи розвитку викладача внз як особистості та професіонала

Автор(и)

  • О. А. Гульбс
  • О. А. Гульбс
  • O. Gulbs

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.6.136158

Анотація

У нових соціально-економічних умовах проблема професіоналізму вимагає комплексного науково обґрунтованого теоретико-методологічного і практичного вирішення. Професіоналізм педагога стає центральним об’єктом державної політики, що виражається в соціальному замовленні готувати педагога високого рівня, здатного активно сприяти реалізації освітніх проектів національного масштабу. У зв’язку з цим психологічний аналіз професійної діяльності грає важливу роль для оптимальної її організації.

##submission.downloads##

Опубліковано

2014-05-30

Номер

Розділ

Статті