Мотивація успіху та мотивація запобігання невдач у структурі креативності особистості школяра
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.17.136082Анотація
Це дослідження присвячене вивченню зв’язків між проявами мотивації успіху та мотивації запобігання невдачам із креативністю як особистіс-ною особливістю школяра. Креативність розглядається за допомогою категоріального апарату та феноменології здібностей. Як інструменти використовуються методики Торренса, Медніка, Елерс. Отримані результати створюють підстави для розгляду мотивації як диференціального чинника креативності у навчальній діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.