ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИКЛАДАЧІВ ВНЗ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ

Автор(и)

  • О. В. Мамічева Донбаський державний педагогічний університет, Україна
  • М. А. Крюкова Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2017.1(43).135588

Ключові слова:

професіоналізація, професійне становлення, професійне навчання, професійна діяльність, педагогічні та предметні здібності

Анотація

Стаття присвячена аналізу результатів емпіричного дослідження деяких особливостей предметно-педагогічних здібностей викладачів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю. Розглянута проблема вивчення професіоналізації, яка спрямована на вивчення самого процесу професійного становлення людини, на психологічні зміни, що відбуваються з нею у ході професійного становлення, і дослідження, спрямовані на розробку способів і засобів управління даними процесами у рамках професійної орієнтації, професійного відбору та професійного навчання.

Посилання

Zeer, E. F. (1999). Psihologia professiy [Psychology professions].Ekaterinburg: izd-vo Ural. gos.prof.-ped.un-ta [in Russian].

Zimniaia, I. A. (2003). Kluchevye kompetencii — novaia paradigm rezultata obrazovania [Key competences — new paradigm of education result].M.: Pedagogika [in Russian].

Kostiuk, G. S. (1989). Navchalno-vyhovnyi process I psyhichnyi rozvitok osobystosti [The educational process and mental development of the individual]. K.: Radianska shkola [in Ukrainian].

Maksymenko, S. D. (1998). Professiine stanovlennia molodogo vchitelia [The professional formation of the young teacher].Uzchgorod: Zakarpattia [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-27

Номер

Розділ

Статті