ОСОБЛИВОСТІ ПРЕДМЕТНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ВИКЛАДАЧІВ ВНЗ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2017.1(43).135588Ключові слова:
професіоналізація, професійне становлення, професійне навчання, професійна діяльність, педагогічні та предметні здібностіАнотація
Стаття присвячена аналізу результатів емпіричного дослідження деяких особливостей предметно-педагогічних здібностей викладачів вищих навчальних закладів гуманітарного профілю. Розглянута проблема вивчення професіоналізації, яка спрямована на вивчення самого процесу професійного становлення людини, на психологічні зміни, що відбуваються з нею у ході професійного становлення, і дослідження, спрямовані на розробку способів і засобів управління даними процесами у рамках професійної орієнтації, професійного відбору та професійного навчання.
Посилання
Zeer, E. F. (1999). Psihologia professiy [Psychology professions].Ekaterinburg: izd-vo Ural. gos.prof.-ped.un-ta [in Russian].
Zimniaia, I. A. (2003). Kluchevye kompetencii — novaia paradigm rezultata obrazovania [Key competences — new paradigm of education result].M.: Pedagogika [in Russian].
Kostiuk, G. S. (1989). Navchalno-vyhovnyi process I psyhichnyi rozvitok osobystosti [The educational process and mental development of the individual]. K.: Radianska shkola [in Ukrainian].
Maksymenko, S. D. (1998). Professiine stanovlennia molodogo vchitelia [The professional formation of the young teacher].Uzchgorod: Zakarpattia [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.