Основні підходи до корекції РДА

Автор(и)

  • А. Л. Душка

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2011.7.135267

Анотація

У статті розглядається системна корекційна допомога дітям з аутизмом, про­водиться теоретичний аналіз літератури з даної теми, розглядаються етапи корек-ційної допомоги як спроба розширення сфери позитивних емоцій і відповідно — блокада патологічно обумовлених негативних емоцій. Підкреслюється, що система корекційної допомоги дітям з аутизмом повинна мати комплексний характер і проводитися групою фахівців різного профілю, включаючи психологів, педагогів-вихователів, дитячих психіатрів, невропатологів, логопедів і т.д.

Біографія автора

А. Л. Душка

Dushka A. L.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-06-18

Номер

Розділ

Статті