Особливості діагностики творчого мислення школярів

Автор(и)

  • О. Ю. Барабаш

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2011.7.135262

Анотація

У роботі дан теоретико-психологический аналіз і узагальнення психолого-педагогичного досвіду з проблеми діагностики і розвитку творчого потен­ціалу учнів. У рамках даного дослідження розвиток творчого потенціалу розглядується як реалізація людиною власної індивідуальності. На основі теоретичного аналізу проблеми представлені діагностичні методики для до­слідження творчого мислення, які підтвердили свою прогностичну цінність: тест творчого мислення П. Торренса і тест «Прогресивні матриці Равена». Представлені результати дослідження.

Біографія автора

О. Ю. Барабаш

Barabash О. Y.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-06-17

Номер

Розділ

Статті