СТРУКТУРНИЙ АНАЛІЗ ОСОБИСТІСНО-МУЛЬТИСУБ’ЄКТНОГО КОНСТРУКТУ МОДЕЛІ САМОПРЕЗЕНТАЦІЇ ВИКЛАДАЧА

Автор(и)

  • А. О. Кононенко Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2(32).135095

Ключові слова:

самопрезентація, конструкт, модель, фактор, структура

Анотація

Самопрезентація розглядається як єдність і взаємозв’язок різнорівневих і певним чином підлеглих особистісно-індивідуальних властивостей суб’єкта, серед яких провідна роль належить індивідному, природним властивостям. Особистісно-мультисуб’єктний конструкт складається з трьох структурних компонентів: особливості самопрезентації, агресивності та конфліктності, стратегії подолання стресу.

Біографія автора

А. О. Кононенко, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Kononenko A. A.

Посилання

Lezhenina, A. A. Psihologicheskaja kul’tura prepodavatelja vuza kak sistemoobrazujushhij faktor uspeshnosti ego professional’noj dejatel’nosti Diss. kandidat psihologicheskih nauk19.00.03 Psihologija truda, inzhenernaja psihologija, jergonomika Habarovsk 2007 — 189 s.

Menegetti A. Psihosomatika: Novejshie dostizhenija — M. : NNBF «Ontopsihologija», 2004 — 360 s.

Meshko G. M. Vstup do pedagogіchnoї profesії — K. :Akademvidav, 2010. — 200 s.

Nikireev E. M. Napravlennost’ lichnosti i metody ee issledovanija: uchebnoe posobie / E. M. Nikireev. — M.:. MPSI, 2004. — 192 s.

Pashuta V. L., Bunina E. I. Psihologo-pedagogicheskie uslovija, neobhodimye dlja vospitanija ustojchivosti k konfliktam u kursantov voenno-uchebnyh zavedenij// Zhurnal Uchenye zapiski universiteta imeni P. F. Lesgafta Vypusk: 5 (87) 2012, 2012. — S. 84–87.

Pogorila S. G. Pedagogichna majsternist vy’kladacha VNZ — obyekty’vna peredumova osoby’stisno zoriyentovanogo navchannya studentiv // Visny’k Cherkaskogo nacionalnogo universy’tetu im.Bogdana Xmelny’czkogo. Seriya : Pedagogichni nauky’. Cherkasy’: Vy’d. vid. ChNU im. Bogdana Xmelny’czkogo, 2008. — Vy’p.136. — S. 63–68.

Billings A. G. The role of coping responses and social resources in attenuating the stress of life events / A. G. Billings, R. H. Moos // Journal of Behavioral Medicine. — 1981. — № 4. — Р. 157–189.

Frustration-aggression hypothesis: Examination and reformulation.By Berkowitz, Leonard-Psychological Bulletin, Vol 106(1), Jul 1989, 59–73.

Karl-heinz Renner, Lothar Laux, Astrid Schütz & James T. TedeschiThe relationship between self-presentation styles and coping with social stress Anxiety, Stress & Coping: An International JournalVolume 17, Issue 1, 2004 pages 1–22

Pearlin L. I. The structure of coping / L. I. Pearlin, C. Schooler // Journal of Health and Social Behavior. — 1978. — № 19. — P. 2–21.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-26

Номер

Розділ

Статті