СОЦІАЛЬНЕ СПРИЙНЯТТЯ ТА КРОС-КУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ — ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2(32).135084Ключові слова:
крос-культурна психологія, культурна психологія, культура, збір даних, міжкультурна комунікаціяАнотація
У цій статті розглядається предмет крос-культурної психології. У ній обговорюється те, як повинні розроблятися і представлятися крос-культурні дослідження або які чинники повинні враховуватися з точки зору культури, щоб результати дослідження були достовірними.
Слід брати до уваги етичні проблеми збору даних, а також уникати впливу суб’єктивного етноцентричного або егоцентричного сприйняття і патернів мислення. Ці моделі мислення представлені і обговорюються в статті. Крім того, обговорюються відмінності крос-культурної психології та культурної психології. Розглянуті психологічні наслідки міжкультурної комунікації.##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.