АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2%20(32).135079Ключові слова:
соціально-психологічний тренінг, метод інтерактивного навчанняАнотація
У статті представлені результати апробації програми занять, призначеної для навчання студентів відділення психології теоретичним і практичним основам організації та проведення соціально-психологічного тренінгу. Психологічний тренінг являє собою один з методів інтерактивного навчання і є сьогодні більш ніж затребуваним у різних сферах життєдіяльності, тому що допомагає зв’язати теоретичні знання з практикою, сприяє розвитку творчих здібностей особистості, вдосконаленню навичок комунікації та професійної майстерності, відкриває шляхи самоактуалізації особистості. Пропонований навчальний курс сприяє набуттю навичок осмисленого застосування теоретичного і практичного знання, яке накопичується в період навчання майбутніх психологів. Використання активних та інтерактивних форм і методів навчання забезпечує ефективне засвоєння знань внаслідок включення їх у систему індивідуального досвіду студента.
Посилання
Vachkov I. V. Osnovy tekhnologii gruppovogo treninga / Vachkov I. V. — M.: Os’-89, 1999. — 256 s.
Emel’ianov Iu. N. Aktivnoe sotcial’no-psihologicheskoe obuchenie / Emel’ianov Iu. N. — Leningrad: Izdatel’stvo Leningradskogo universiteta, 1985. — 166 s.
Zai’tceva T. V. Teoriia psihologicheskogo treninga. Psihologicheskii trening kak instrumental’noe dei’stvie / Zai’tceva T. V. — SPb.: Rech’, 2002. — 80 s.
Petrovskaia L. A. Kompetentnost’ v obshchenii. Sotcial’no-psihologicheskii’ trening / Petrovskaia L. A. — M.: Izd. MGU, 1989. — 216 s.
Tіmoshchuk І. G. Spetcifіka formuvannia vіdpovіdal’nostі psihologa-praktika / І. G. Tіmoshchuk // Praktichna psihologіia ta sotcіal’na robota. — 2004. — № 7. — S. 9–15.
Iacenko T. S. Aktivnoe sotcial’no-psihologicheskoe obuchenie: teoriia, protcess, praktika: Uchebnoe posobie / Iacenko T. S., Kmit Ia. M., Alekseenko B. M. — KHmel’nitckii’: NAPVU, 2002. — 792 s.
Zmeyov S. I. Andragogika: osnovy’ teorii, istorii i tekhnologii obucheniia vzrosly’kh./ Zmeyov S. I. — M.: PER SE’, 2007. — 272 s.
Gromkova M. T. Andragogika: teoriia i praktika obrazovaniia vzroslykh: Ucheb.posobie dlia sistemy’ dop. prof. obrazovaniia; dlia studentov vuzov / M. T. Gromkova. — M.: IUNITIDANA, 2005. — 495 s.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.