АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ОСНОВАМ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ

Автор(и)

  • М. Е. Бєлова Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.2%20(32).135079

Ключові слова:

соціально-психологічний тренінг, метод інтерактивного навчання

Анотація

У статті представлені результати апробації програми занять, призначеної для навчання студентів відділення психології теоретичним і практичним основам організації та проведення соціально-психологічного тренінгу. Психологічний тренінг являє собою один з методів інтерактивного навчання і є сьогодні більш ніж затребуваним у різних сферах життєдіяльності, тому що допомагає зв’язати теоретичні знання з практикою, сприяє розвитку творчих здібностей особистості, вдосконаленню навичок комунікації та професійної майстерності, відкриває шляхи самоактуалізації особистості. Пропонований навчальний курс сприяє набуттю навичок осмисленого застосування теоретичного і практичного знання, яке накопичується в період навчання майбутніх психологів. Використання активних та інтерактивних форм і методів навчання забезпечує ефективне засвоєння знань внаслідок включення їх у систему індивідуального досвіду студента.

Біографія автора

М. Е. Бєлова, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Belova M. E.

Посилання

Vachkov I. V. Osnovy tekhnologii gruppovogo treninga / Vachkov I. V. — M.: Os’-89, 1999. — 256 s.

Emel’ianov Iu. N. Aktivnoe sotcial’no-psihologicheskoe obuchenie / Emel’ianov Iu. N. — Leningrad: Izdatel’stvo Leningradskogo universiteta, 1985. — 166 s.

Zai’tceva T. V. Teoriia psihologicheskogo treninga. Psihologicheskii trening kak instrumental’noe dei’stvie / Zai’tceva T. V. — SPb.: Rech’, 2002. — 80 s.

Petrovskaia L. A. Kompetentnost’ v obshchenii. Sotcial’no-psihologicheskii’ trening / Petrovskaia L. A. — M.: Izd. MGU, 1989. — 216 s.

Tіmoshchuk І. G. Spetcifіka formuvannia vіdpovіdal’nostі psihologa-praktika / І. G. Tіmoshchuk // Praktichna psihologіia ta sotcіal’na robota. — 2004. — № 7. — S. 9–15.

Iacenko T. S. Aktivnoe sotcial’no-psihologicheskoe obuchenie: teoriia, protcess, praktika: Uchebnoe posobie / Iacenko T. S., Kmit Ia. M., Alekseenko B. M. — KHmel’nitckii’: NAPVU, 2002. — 792 s.

Zmeyov S. I. Andragogika: osnovy’ teorii, istorii i tekhnologii obucheniia vzrosly’kh./ Zmeyov S. I. — M.: PER SE’, 2007. — 272 s.

Gromkova M. T. Andragogika: teoriia i praktika obrazovaniia vzroslykh: Ucheb.posobie dlia sistemy’ dop. prof. obrazovaniia; dlia studentov vuzov / M. T. Gromkova. — M.: IUNITIDANA, 2005. — 495 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-27

Номер

Розділ

Статті