ПОРІВНЯННЯ СТУПЕНЯ СФОРМОВАНОСТІ КОНФЛІКТОЛОГИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ І УГОРЩИНИ

Автор(и)

  • І. А. Сорока Університет економіки та права «КРОК», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.1%20(31).135051

Ключові слова:

конфліктологічна компетентність, когнітивний, емоційний, поведінковий компоненти

Анотація

У статті розглядається конфліктологічна компетентність педагогів як компонент їх професійної компетентності. Аналізується ступінь сформованості конфліктологічної компетентності викладачів ВНЗ України та Угорщини за її трьома компонентами: когнітивним, емоційним та поведінковим.

Біографія автора

І. А. Сорока, Університет економіки та права «КРОК»

Soroka I. A.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-24

Номер

Розділ

Статті