ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО КОМПОНЕНТА ЧУЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • І. М. Матяш Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.1%20(31).135042

Ключові слова:

чуйність, майбутній вчитель, структура чуйності майбутнього вчителя, емпатійність, доброзичливість, прийняття інших

Анотація

Статтю присвячено вивченню проблеми чуйності майбутнього вчителя. Феномен чуйності розглядається як професійно значуща якість педагога, що має трикомпонентну структуру (когнітивна, емоційна, поведінкова складові). Висвітлено результати експериментального дослідження емоційного компонента чуйності майбутнього вчителя, що виявляється у показниках емпатійності, доброзичливості, прийняття інших.

Біографія автора

І. М. Матяш, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Matyash I.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-27

Номер

Розділ

Статті