ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО КОМПОНЕНТА ЧУЙНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.1%20(31).135042Ключові слова:
чуйність, майбутній вчитель, структура чуйності майбутнього вчителя, емпатійність, доброзичливість, прийняття іншихАнотація
Статтю присвячено вивченню проблеми чуйності майбутнього вчителя. Феномен чуйності розглядається як професійно значуща якість педагога, що має трикомпонентну структуру (когнітивна, емоційна, поведінкова складові). Висвітлено результати експериментального дослідження емоційного компонента чуйності майбутнього вчителя, що виявляється у показниках емпатійності, доброзичливості, прийняття інших.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.