ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ РУХОВОГО ДЕФЕКТУ ПРИ ДЦП НА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ СФЕРУ У ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • Д. В. Кирилов Одеський національний університет імені І.І. Мечникова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.1%20(31).135027

Ключові слова:

підлітки з вродженими і набутими дефектами, затримка психічного розвитку, руховий дефект, рівень інтелектуальних функцій, вербальний інтелект, невербальний інтелект і коефіцієнти інтелекту

Анотація

У статті розглядаються питання, повязані з проблемою розвитку підлітків, які мають вроджені та набуті дефекти. Ця проблема є неминущою для психологічної науки і практики. На сучасному етапі розвитку суспільства відбуваються суттєві зміни стосовно осіб з відхиленнями у розвитку, що відображають нове розуміння світовим співтовариством питань: повага до людей з проблемами в розвитку і рівність їх прав з іншими громадянами. Дитячі церебральні паралічі являють собою велику групу захворювань центральної нервової системи, що клінічно виявляються різноманітними руховими, мовними і психічними розладами. Дитячий церебральний параліч характеризується резидуальним станом. Але, у міру розвитку підлітка, його інтелектуальна сфера набуває за рахунок пластичності психіки властивості, що дозволяють значно знизити вплив ушкоджених відділів головного мозку, що відповідають за опорноруховий апарат, на розвиток інтелекту в цілому.

Біографія автора

Д. В. Кирилов, Одеський національний університет імені І.І. Мечникова

Kirillov D. V.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-28

Номер

Розділ

Статті