ПРОСТОРОВО-ЧАСОВА ОРГАНІЗАЦІЯ ТЕКСТУ НАВЧАЛЬНОЇ СИТУАЦІЇ ЯК УМОВА АКТУАЛІЗАЦІЇ ДІАЛОГІЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ УЧИТЕЛЯ

Автор(и)

  • О. А. Ткаченко Криворізький національний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2015.2(36).134857

Ключові слова:

розуміння, діалог, текстуальний простір, діалогічна навчальна ситуація, діалогічний досвід

Анотація

У статті презентована модель текстуального простору діалогічної навчальної ситуації, яка розроблена автором. Реалізація цієї моделі є підставою для розширення уявлень педагогів про діалогічний характер розуміння навчальної інформації, усвідомлення ними переваг діалогічних форм і методів навчання для вирішення завдань підвищення продуктивності знань учнів. Наведено результати емпіричного дослідження діалогічної спрямованості учителів у спілкуванні та її динаміки в процесі набуття діалогічного досвіду під час використання презентованої моделі.

Біографія автора

О. А. Ткаченко, Криворізький національний університет

Tkachenko O. A.

Посилання

Kuchinskii G. M. Dialog v protsesse sovmestnogo resheniya myslitelnyh zadach / G. M. Kuchinskii // Problema obscheniya v psihologii. — M., 1981. — S. 92–121.

Kuchinskii G. M. Dialog i myshleniye/ Gennadiy Mikhailovich Kuchinskii. — Minsk: Vysheina shkola, 1983. — 190 s.

Kuchinskii G. M. Psihologiya vnutrennego dialoga / Gennadiy Mikhailovich Kuchinskii. — Minsk, 1988. — 234 s.

Oleshkevich V. I. Rozhdeniye novoj pcihotehnicheskoy kultury / Valeriy Ivanovich Oleshkevich. — М., 1997. — 180 s.

Problemy psyhologichnoi germenevtyky. Monografiya / Za red. N. V. Chepelyevoyi. — К.: Milyenium, 2004. — 276 s.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-06-24

Номер

Розділ

Статті