ЗАГАЛЬНІ РОЗУМОВІ ЗДІБНОСТІ В СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ

Автор(и)

  • О. Б. Мельничук Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2016.3%20(41).134532

Ключові слова:

загальні розумові здібності, інтелект, інтелектуальні функції, професійний інтелект, професійний інтелект майбутніх фахівців соціальної сфери, умови становлення професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери

Анотація

У статті проаналізовано зміст та особливості прояву загальних розумових здібностей як передумови становлення професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери. Розкрито роль загальних розумових здібностей у процесі становлення професійного інтелекту та реалізації професійної діяльності фахівців соціальної сфери. Досліджено особливості прояву показників загальних розумових здібностей у студентів — майбутніх фахівців соціальної сфери. Експериментально зафіксовано домінування середніх рівнів вираженості показників загального розумового рівня та деяких парціальних інтелектуальних функцій впродовж навчання у внз. Визначено психологічні засади розвитку загальних розумових здібностей майбутніх фахівців соціальної сфери в процесі професійної підготовки.

Біографія автора

О. Б. Мельничук, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

Melnychuk O. B.

Посилання

Buzin, V. N. (1989). Summary indicative test. Practical work psychodiagnostics. Specific psychodiagnostic methods. Moscow: Moscow State University [in Russian].

Druzhinin, V. N. (2001). Kognitivnye sposobnosti [Cognitive abilities]. Moscow: PER SJe; Sankt-Peterburg: Imaton [in Russian].

Panok, V., Titarenko, T., & Chepelieva, N. (2001). Osnovy praktychnoi psykholohіi [Basics of practical psychology]. Kyiv: Lybіd [Ukrainian].

Perkins, D. N. (1988). Tvorcheskaja odarennost’ kak psihologicheskoe ponjatie [Creative talent as a psychological concept]. Obshhestvennye nauki za rubezhom. R. Zh. Ser. Naukovedenie — Social Sciences abroad. R. Zh. Ser. Science of science, 4, 88–92 [in Russian].

Holodnaja, M. A. (2002). Psihologija intellekta. Paradoksy issledovanija [Psychology of intelligence. Paradoxes research]. Sankt-Peterburg: Piter [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-26

Номер

Розділ

Статті