РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ-ПСИХОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2016.2%20(40).134500Ключові слова:
професійна компетенція, студенти, професійна підготовка, вищий навчальний заклад, компетентністьАнотація
Стаття направлена на розкриття проблеми становлення і розвитку професійної компетенції, також співвідношення її з особовими якостями студентів. Представлений теоретичний аналіз проблеми розвитку професійної компетенції студентів-психологів у ВНЗ, де дається глибокий аналіз робіт як зарубіжних, так і вітчизняних психологів; робиться детальний аналіз міри наукової розробленості поняття «професійна компетенція», психологічні механізми формування професійної спрямованості, передумови успішності професійної діяльності, а також конкретизуються їх функції у професійній діяльності людини.
Посилання
Andreev А. А. (2005) Znaniya ili kompetentsii [Knowledge or competence?]. Vysshee obrazovanie v Rossii- Higher education in Russia, 2, 3–11 [in Russian].
Zeer E. F. (1985) Psihologicheskie osnovi professionalnogo stanovleniya lichnosti inzhenera-pedagoga [Psychological bases of professional formation of the individual engineer — teacher]. Doctor’s thesis. Sverdlovsk [in Russian].
Zimnyaya I. А. (2003) Klyuchevie kompetentsii — novaya pаradigma rezultata obrazovaniya [Key competencies — the result of a new paradigm of education]. Vysshee obrazovanie v Rossii-Higher education in Russia, 3, 34–42. [in Russian].
Lugovy’j V. I. (2009) Kompetentnosti ta kompetenciyi: ponyattyevo-terminologichny’j dy’skurs [Competences and competence: conceptual and terminological discourse] Pedagogika vy’shhoyi shkoly’: metodologiya, teoriya, texnologiyi. Vy’shha osvita Ukrayiny- Higher Education Pedagogy: methodology, theory and technology. Higher education Ukraine, 3, 8–14. [in Ukranian].
Zyazyun I. А. (2004) Pedagogical skills: Textbook. Kyiv: Vyscha Osvita.
Chistyakova S. I. Probemi formirovaniya professijnalnoy kompetentsii u studentov-psihologov [Problems of formation of professional competence psychology students]. Trudy SGA- Works of MHA,12, 53–57.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.