МІСЦЕ ПСИХОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ОСОБИСТОСТІ В СТРУКТУРІ БАЗИСНИХ ПЕРЕКОНАНЬ ШКОЛЯРІВ ТА СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Н. П. Гога Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія», Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2016.2(40).134487

Ключові слова:

Я-концепція, психологічна безпека, студенти, школярі, базисні переконання, агресивність

Анотація

У статті розглядаються особливості становлення Я-концепції сучасних студентів та школярів. Вивчаються особливості структури їх базисних переконань та місце у ній психологічної безпеки, а також проводиться порівняння між структурами юнаків та дівчат. Аналізується зв’язок між проявами агресії та відчуттям безпеки особистості. Представлені рекомендації щодо впровадження результатів практичного дослідження в навчально-виховних процесах середньої та вищої освіти.

Біографія автора

Н. П. Гога, Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»

Goga N. P.

Посилання

Arinushkina, N. S. (2004). Ob opredelenii i tipah identichnocti [The definition and types of identity]. Mir psihologii — World of psychology. 2. 48–53 [in Russian].

Berns, R. (1986) Razvitie Ya-koncepcii i vospitanie [Development of self-concept and education]. Moscow: Progress [in Russian].

Zotkin, N. V. (2007) The methodology for the study of the need-motivational sphere of personality. Psychological research. Samara: Univers-grupp.

Padun, M. A. & Kotelnikova, A. V. (2007). Metodika issledovaniya bazisnyh ybezhdeniy lichnosti. [Research Methodology basis of the individual opinion]. Moscow: Laboratorii psihologii i psihoterapii posttravmaticheskogo stressa IPRAN [in Russian].

Peredera, O. V. Socialno-psiholohichna identychnist’ suchasnoho studenta: harakterystyka, doslidzhennya ta problemy diagnostyky [The social and psychological identity of the modern student: characteristics of the study and diagnosis of problems.]. Retrieved from http://www.pdaa.com.ua/np/pdf3/3.pdf. [in Ukrainian].

Platonov, Y. P. (2003) Osnovy etnicheskoy psihologii. [Fundamentals of ethnic psychology]. St. Petersburg : Rech [in Russian].

Zotova, L. E. (Eds). (2010). Psychological factors of aggressive behavior of senior pupils. Moscow: Progress.

Semenuk, L. M. (2003). Psyhologichni osoblyvosti agresyvnoy povedinky pidlitkiv i umovy yoho korekciy [Psychological features of aggressive behavior of teenagers and the conditions for its correction]. Kyiv: Mova [in Ukrainian].

Utyaganova, Z. Z. (2009) «Obraz Buduschego» kak uslovie samorealizacii studentov [The image of the future as a condition of self-realization of students]. Vyschee obrazovanie v Rossii — Higher education in Russia. 5. 154–156 [in Russian].

Chorna, T. M. (2001). Formation of the life prospects of young people Problems of education. (Issue 25). Kyiv: Scientific-methodical center of higher education.

Erikson, E. (1996) Identichnost’: Yunost’ I krizis [Identity: Youth and Crisis]. Moscow: Progress [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-04-26

Номер

Розділ

Статті