МІСЦЕ ПСИХОЛОГІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ОСОБИСТОСТІ В СТРУКТУРІ БАЗИСНИХ ПЕРЕКОНАНЬ ШКОЛЯРІВ ТА СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2016.2(40).134487Ключові слова:
Я-концепція, психологічна безпека, студенти, школярі, базисні переконання, агресивністьАнотація
У статті розглядаються особливості становлення Я-концепції сучасних студентів та школярів. Вивчаються особливості структури їх базисних переконань та місце у ній психологічної безпеки, а також проводиться порівняння між структурами юнаків та дівчат. Аналізується зв’язок між проявами агресії та відчуттям безпеки особистості. Представлені рекомендації щодо впровадження результатів практичного дослідження в навчально-виховних процесах середньої та вищої освіти.
Посилання
Arinushkina, N. S. (2004). Ob opredelenii i tipah identichnocti [The definition and types of identity]. Mir psihologii — World of psychology. 2. 48–53 [in Russian].
Berns, R. (1986) Razvitie Ya-koncepcii i vospitanie [Development of self-concept and education]. Moscow: Progress [in Russian].
Zotkin, N. V. (2007) The methodology for the study of the need-motivational sphere of personality. Psychological research. Samara: Univers-grupp.
Padun, M. A. & Kotelnikova, A. V. (2007). Metodika issledovaniya bazisnyh ybezhdeniy lichnosti. [Research Methodology basis of the individual opinion]. Moscow: Laboratorii psihologii i psihoterapii posttravmaticheskogo stressa IPRAN [in Russian].
Peredera, O. V. Socialno-psiholohichna identychnist’ suchasnoho studenta: harakterystyka, doslidzhennya ta problemy diagnostyky [The social and psychological identity of the modern student: characteristics of the study and diagnosis of problems.]. Retrieved from http://www.pdaa.com.ua/np/pdf3/3.pdf. [in Ukrainian].
Platonov, Y. P. (2003) Osnovy etnicheskoy psihologii. [Fundamentals of ethnic psychology]. St. Petersburg : Rech [in Russian].
Zotova, L. E. (Eds). (2010). Psychological factors of aggressive behavior of senior pupils. Moscow: Progress.
Semenuk, L. M. (2003). Psyhologichni osoblyvosti agresyvnoy povedinky pidlitkiv i umovy yoho korekciy [Psychological features of aggressive behavior of teenagers and the conditions for its correction]. Kyiv: Mova [in Ukrainian].
Utyaganova, Z. Z. (2009) «Obraz Buduschego» kak uslovie samorealizacii studentov [The image of the future as a condition of self-realization of students]. Vyschee obrazovanie v Rossii — Higher education in Russia. 5. 154–156 [in Russian].
Chorna, T. M. (2001). Formation of the life prospects of young people Problems of education. (Issue 25). Kyiv: Scientific-methodical center of higher education.
Erikson, E. (1996) Identichnost’: Yunost’ I krizis [Identity: Youth and Crisis]. Moscow: Progress [in Russian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.