ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВОЛОНТЕРІВ З НАДАННЯ ЕКСТРЕНОЇ ТЕЛЕФОННОЇ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ

Автор(и)

  • С. Г. Уварова Міжнародний інститут глибинної психології, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2016.1%20(39).134083

Ключові слова:

телефонна служба психологічної допомоги, телефонне консультування, екстрена телефонна психологічна допомога, принципи екстреної телефонної психологічної допомоги

Анотація

У статті представлено огляд проблеми підготовки волонтерів з надання екстреної телефонної психологічної допомоги. Розкрито зміст навчальних програм та розглянуто основні форми підготовки волонтерів. Визначено специфіку роботи волонтерів з надання екстреної телефонної психологічної допомоги в умовах суспільних криз. Визначено основні завдання екстреної телефонної психологічної допомоги. Розкрито основні принципи практичної діяльності телефонної служби екстреної психологічної допомоги.

Біографія автора

С. Г. Уварова, Міжнародний інститут глибинної психології

Uvarova S. G.

Посилання

Alekseeva, I. A. & Novoselskiy, I. G. (2005). Zhestokoe obraschenie s rebenkom. Prichinyi. Posledstviya. Pomosch [Child abuse. Causes. Effects. Help]. Moscow: Genezis [in Russian].

Litvinenko, L. I. (2015). Helpline: organization, content and methodology of rendering psychological aid in the modern domestic conditions. Psychological aid to those affected as a result of traumatic events: textbook of methods. L. I. Litvinenko, Z. G. KIsarchuk, Ya. M. Omelchenko, G. P. Lazos, L. I. Litvinenko, L. G. Tsarenko (Ed.); Kyiv: TOV «Vidavnitstvo «Logos»».

Lukovtseva, Z. V. & Matyuhina, I. V. (2009). Formation of competences in the field of crisis counseling in the course of practice on a telephone hotline. Children’s helpline: problems, solutions, prospects for the development. Yu. M. Zabrodin. Moscow: MGPPU.

Morozov, V. V. (2006). Sluzhba ekstrennoy psihologicheskoy pomoschi «Telefon doveriya»: Uchebnoe posobie [Emergency psychological service «Helpline»]. Chelyabinsk: Izd-vo YuUrGU [in Russian].

Mohovikov, A. N. (2001). Telefonnoe konsultirovanie [Telephone counseling]. Moscow: Smyisl [in Russian].

Orlova, E. V. (2009).The development of psychological cases as a way to improve the professional competence of a psychologist-operator of the children’s helpline. Children’s helpline: problems, solutions, prospects for the development. Yu. M. Zabrodin. Moscow: MGPPU.

Uvarova, S. (Eds.). (2015). The practical guidance for psychologists and social workers. The organization of social and psychological assistance to the children and their families displaced to the regions of Ukraine from the temporarily occupied territories and the areas of anti-terrorist operation. Kyiv: Etna-1.

Hachaturyan, S. D. (2000). Psihologicheskie usloviya effektivnosti funktsionirovaniya «Telefonov Doveriya» [Psychological conditions for the efficiency of «Helpline» functioning]. Vladimir [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-04-26

Номер

Розділ

Статті