САМОПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК РЕГУЛЯТОР ДІЯЛЬНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18524/2707-0409.2020.1(51).225415

Ключові слова:

самопрезентація, викладач вищої школи, педагогічна діяльність

Анотація

У статті розглянуто сутність феномену самопрезентації викладача вищої школи. Підготовка професійно компетентного викладача є одним з актуальних завдань і предметом наукових дискусій та роздумів учених сучасності й минулого. Самопрезентація у процесі життєдіяльності суб’єкта виступає важливим регулятором його соціальної поведінки. Доведено, що самопрезентація сприяє пізнанню себе як суб’єкта діяльності, удосконаленню себе, прагненню досягти самоповаги та успішної взаємодії з людьми з найближчого оточення, що є важливим для викладацької діяльності.

Посилання

Гнатюк Т. Е. Формирование готовности преподавателей гуманитарных дисциплин военных вузов к эффективному осуществлению педагогической деятельности: автореф. дис. ... канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования». СПб., 2002. 22 с.

Гульбс О. А. Підготовка викладача до інноваційної діяльності. Актуальні проблеми психології: зб. / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. К., 2009. Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, вип. 6. С. 277– 286.

Княжева І. А. Культурологічний підхід в педагогічній освіті. Нaша шк. 2009. № 2. С. 7–12.

Кузьмина Н. В. Формирование педагогических способностей. Л.: Изд. ЛГУ, 1961. 98 с.

Мамічева О. В. Теоретико-методологічні основи дослідження професійних здібностей педагога у психології. Вісник Луганського національного уніваерситету ім. Тараса Шевченка. Вип. 22. 2008. С. 145–152.

Педагогика: учеб. пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / В. А. Сластенин, И. Ф. Исаев, Е. Н. Шиянов; под ред. В. А. Сластенина. М.: Издательский центр «Академия», 2008.

Педагогика и психология высшей школы: уч. пособие / отв. ред. М. В. Буланова-Топоркова. Ростов-на-Дону: Феникс, 1998. 544 с.

Психология: воспитание, обучение: уч. пособие для вузов. М., 2000. 376 с.

Сафін О. Д. Особистісне та професійне самовизначення як психологічна основа реалізації особистості у діяльності. Правничий вісник Університету «КРОК». К., 2012. Вип. 12.

Семиченко В. А. Психологія педагогічної діяльності. К. : Вища школа, 2004. 336 с.

Смирнов С. Д. Педагогика и психология высшего образования. От деятельности к личности. М.: Издательский центр «Академия», 2005. 400 с.

Юрченко В. І. Проблеми підготовки вчителя національної школи: етнопсихологічний ракурс. Освіта і управління. 2004. Т. 7, число 2. С. 103–113.

Ясвин В. А. Образовательная среда: от моделирования к проектированию. М.: Смысл, 2001. 365 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-15

Номер

Розділ

Статті