ЕМОЦІЙНЕ ВИГОРАННЯ СТУДЕНТІВ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • І. В. Кондратенко Придністровський державний університет ім. Т. Г. Шевченка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2014.1(31).135029

Ключові слова:

емоційне вигорання, студенти, соціально-психологічна адаптація, профілактика, психічний стан

Анотація

У даній статті представлені результати теоретичного аналізу проблеми емоційного вигорання в психологічній науці, а також відображені особливості професійної підготовки студентів, що сприяють виникненню синдрому емоційного вигорання, відображені актуальність і значимість дослідження. Цінність цієї роботи надають розробки на основі вивчення практичні рекомендації для профілактики вигорання для студентів.

Біографія автора

І. В. Кондратенко, Придністровський державний університет ім. Т. Г. Шевченка

Kondratenko I. V.

Посилання

Bogdanova T. A., Solodkova M. N. Sushestvuet li fenomen «studenjeskogo vigorania»? (Whether there is the phenomenon of «student burnout ?»),Actual problems of theoretical and applied psychology : Traditions and Prospects : All-Russian Scientific and Practical Conference, Yaroslavl, 19-21 May 2011.,3 p, pp. 32-36.

Vodopiyanova N. E., Starchenkova E. S. Sindrom vigorania: diagnostika I profilaktika (Burnout syndrome : diagnosis and prevention), St. Petersburg, Peter, 2008, рp. 109–113.

Orel V. E. Issledovanie fenomena psihijeskogo vigorania v otejestvennoi I zarubejnoi psihologii (Study of the phenomenon of mental burnout in domestic and foreign psychology), Problems of general and organizational psychology, Yaroslavl, 1999, pр. 76–97.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-27

Номер

Розділ

Статті