СТРУКТУРА СТАВЛЕННЯ ПІДЛІТКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ ДО ІНШОГО СУБ’ЄКТА СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • А. В. Турубарова Класичний приватний університет, Україна

DOI:

https://doi.org/10.18524/2304-1609.2015.1%20(35).134747

Ключові слова:

ставлення до іншого, підлітки, порушення опорно-рухового апарату, ускладнене спілкування, неускладнене спілкування

Анотація

У статті наведено результати дослідження стану розвитку структури ставлення підлітків із порушеннями опорно-рухового апарату як суб’єктів ускладненого та неускладненого спілкування. Визначено чотири чинника, які представляють чотири типи структури ставлення до іншого суб’єкта спілкування.

Біографія автора

А. В. Турубарова, Класичний приватний університет

Turubarova A. V.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-03-06

Номер

Розділ

Статті