Психологические особенности социальной перцепции иконы среди молодежи (эмпирическое исследование через призму гендерного подхода)
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.6.136159Аннотация
Проведено эмпирическое исследование социальной перцепции иконы среди молодежи. Выявлены психологические особенности восприятия каноничной иконы с учетом гендерного подхода. Разрабатываются следующие подходы для изучения социальной перцепции сакрального искусства — Иконы.
Материалы исследования и выводы могут послужить в решении проблемы введения духовно-морального компонента в школьную программу. А именно, изучении нашими детьми такого предмета в рамках факультатива, как «Основы православия и иконография».
Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.