Особенности формирования профессиональной направленности будущих учителей двойных специальностей в условиях профессиональной подоготовки
DOI:
https://doi.org/10.18524/2304-1609.2009.17.136109Аннотация
В статье рассматривается проблема профессиональной направленности будущих учителей. Представлено экспериментальное исследование особенностей формирования данного феномена у студентов педагогических специальностей в условиях профессиональной подготовки с дополнительной психологической специализацией. Представлены результаты специальной работы по повышению уровня профессиональной направленности у будущих учителей средствами тренинга.Загрузки
Опубликован
Выпуск
Раздел
Лицензия
Правовласниками опублікованого матеріалу являються авторський колектив та засновник журналу на умовах, що визначаються видавничою угодою, що укладається між редакційною колегією та авторами публікацій. Ніяка частина опублікованого матеріалу не може бути відтворена без попереднього повідомлення та дозволу автора.
Публікація праць в Журналі здійснюється на некомерційній основі.
Після публікації автор має право опублікувати свою роботу в будь-якому іншому засобі масової інформації без дозволу редакції журналу, без посилання на журнал, але з повідомленням редакційної колегії журналу про публікацію своєї роботи в іншому засобі масової інформації.
Редакція має право віддати роботу автора на публікацію до іншого засобу масової інформації, але з дозволу автору.
Положення про конфіденційність
Імена та електронні адреси, які вказуються користувачами сайту цього журналу, будуть використовуватись виключно для виконання внутрішніх технічних завдань цього журналу; вони не будуть поширюватись та передаватись стороннім особам.